7 juni 2010

7/6 (oinspirerad rubrik)

Efter att inte ha gjort något med håret på en evighet så är det första jag gör att och färga det... Men jag blev så himla nöjd! Färgen känns helt perfekt, och klippningen blev jättebra också. Känns som att jag alltid haft det så här, när jag kom hem frågade mamma till och med vad jag ens hade för färg innan hehe. Det tar jag som något positivt. Dyrt blev det, men jag ångrar mig verkligen inte; hur glad som helst - vilket jag verkligen inte brukar vara när det gäller mitt hår.
Nu tänker jag äta kakor. Vi gjorde kokoskakor - som kokostoppar fast plattare(kakform?), och med hemmagjord chokladsås ringlad på. :)


/Minna

1 kommentar:

  1. har minna blogg och jag visste inte om det??? haha, åh, så underbart att få se den! :D :D
    och ditt hår blev jättefint!
    sv: taaaack såå mycket! åh, så glad jag blir! ja, den var till estetiskverksamhet ^^ jag var ju inte på sista lektionen så jag fick verligen måla snabbt eftersom det var 1000 andra grejer jag behövde få gjort :)

    SvaraRadera